Mezoterapia

Mezoterapia – metoda polegająca na miejscowym zastosowaniu odpowiednich substancji oraz stymulującym fizycznym efekcie nakłuć skóry. Powstaje przy tym depot substancji w skórze lub tkance podskórnej, które są stopniowo uwalniane co powoduje zarazem szybki jak i jednocześnie utrzymujący się efekt rewitalizacji skóry. Do iniekcji stosuje się indywidualnie dobrane substancje złożone z leków, witamin, środków homeopatycznych i roślinnych, a także osocze bogatopłytkowe, które wzajemnie się potęgują i uzupełniają swoje działanie. W ten sposób regulowane są mechanizmy obronne organizmu oraz przebudowa komórek układu immunologicznego. Wzrasta ukrwienie oraz zaopatrzenie w tlen komórek tkanki łącznej, tkanka ta zaczyna być stymulowana, uwalniane zostają endorfiny oraz substancje blokujące procesy zapalne. Poprzez pobudzenie mikrocyrkulacji oraz procesy dyfuzyjne substancje trafiają bezpośrednio w chory obszar oraz w głębiej położone struktury takie jak np. mięśnie, stawy przy czym prawie ogóle nie są wchłanianie do układu krążenia. Poprzez ominięcie bariery przewodu pokarmowego oraz farmakologicznego przeładowania wątroby jest to zabieg bardzo bezpieczny, nie obciążający organizmu.

W zależności od wskazań (przebarwienia, łojotok, utrata blasku i elastyczności, linie i zmarszczki, cienie pod oczami, wypadające włosy, cellulit, rozstępy) mezoterapię igłową możemy stosować na wszystkie partie ciała, m.in. na twarz, szyję, dekolt, skóra głowy, ramiona, uda, pośladki czy dłonie.

W trakcie zabiegów mezoterapii podawane są m.in.  preparaty witaminowe, kwas hialuronowy, niezbędne makroelementy, wyciągi roślinne i aminokwasy lub osocze bogatopłytkowe.

Zabieg wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym (z wyjątkiem owłosionej skóry głowy), co sprawia, że jest ona prawie bezbolesna.

MezoterapiaEfekty zabiegu:

• Spłycenie zmarszczek
  • Poprawa owalu twarzy
  • Ujędrnienie i nawilżenie skóry
  • Poprawa kolorytu
  • Regeneracja skóry
  • Regeneracja cebulek włosowych i zapobieganie dalszemu wypadaniu włosów

Mezoterapia – przeciwwskazania:

• alergia na składniki preparatu
  • ciąża
  • laktacja
  • cukrzyca (względne przeciwwskazanie)