Laser pikosekundowy

Laser pikosekundowy wykorzystywany jest do redukcji zmarszczek, blizn i przebarwień, odmładzania skóry oraz poprawy jej kolorytu. Można nim także usunąć tatuaż i makijaż permanentny.

laser pikosekundowy

Laser ten wykorzystuje technologię pikosekundową (technologia superkrótkich impulsów), dzięki której kontakt wiązki światła ze skórą jest ultrakrótki i zapewnia niespotykane jak dotąd bezpieczeństwo zabiegu oraz minimalizuje okres rekonwalescencji. Laser ten dzięki ultraszybkiej technologii pikosekundowej idealnie rozbija barwnik nagromadzony w powierzchownych warstwach skóry, znajdując szerokie zastosowanie w walce z przebarwieniami, plamami starczymi, hormonalnymi, czy posłonecznymi. Dodatkowo wykorzystywany jest do usuwania tatuaży. Adaptery wysyłające fale o odmiennych długościach pozwalają na wyzbycie się zarówno czarnego, jak również kolorowego barwnika. Laser pikosekundowy wywołuje efekt termiczny w obrębie skóry właściwej, dzięki czemu stymuluje procesy regeneracyjne. Dochodzi do skrócenia i pogrubienia istniejących włókien kolagenowych oraz do pobudzenia fibroblastów produkujących nowy kolagen. Działanie to idealne sprawdza się w redukcji zmarszczek m.in. ,,kurzych łapek” wokół oczu, „zmarszczek palacza” wokół ust, czy rozstępów po przebytych ciążach.

Terapia laserem pikosekundowym należy do małoinwazyjnych procedur z dziedziny medycyny estetycznej, obarczonych znikomym ryzykiem powikłań. Poprawa jakości, gładkości i rozświetlenia skóry jest widoczna już po pierwszym zabiegu, ale dla osiągnięcia maksymalnego efektu zalecamy przeprowadzenie ich serii (szczególnie jeśli chodzi o usuwanie tatuaży, czy rozstępów).

ZALECENIA PRZED ZABIEGIEM Laser pikosekundowy

Tydzień przed planowanym zabiegiem zaleca się spożywanie ok. 2 litrów wody niegazowanej dziennie. Nie należy opalać się 3 tygodnie przed i 2 tygodnie po zabiegu. Na 2 tygodnie przed zabiegiem nie należy wykonywać zabiegów złuszczających skórę danej okolicy.

PRZECIWWSKAZANIA

• ciąża i karmienie piersią
  • świeża opalenizna
  • niewyrównana cukrzyca